Contact
1 Veel gestelde vragen (FAQ)
1.1 Ik woon in België, hoe betaal ik?

Speciaal voor de Belgische klanten hebben wij Mister Cash een populair betalingssysteem in België. Ook is het mogelijk om via Paypal te betalen.

1.2 Kan ik de bestelling ophalen en contant afrekenen?

Nee helaas, wij werken alleen online via de webshop.

1.3 Waar ontvang ik mijn factuur?

De factuur versturen wij niet met de bestelling mee, maar ontvang je in de mail.

1.4 Ik heb het verkeerde product besteld, wat moet ik doen?

Open het product niet bij aankomst, stuur ons simpelweg een mail en wij lossen het op.

1.5 Wat zijn de verzendkosten?

De kosten van de verzending zijn helemaal gratis vanaf €32! Ook bestellingen vanuit België.

1.6 Hoelang duurt de verzending na betaling?

Na een ontvangen betaling. worden de pakketjes binnen 24 uur verzonden, in de meeste gevallen binnen een paar uur. De verzendingen in Nederland duren 1 á 2 werkdagen. De bestellingen vanuit belgie 1 tot 3 werkdagen!

1.7 Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Ja, je kunt een ander afleveradres invoeren bij het bestelformulier tijdens het afrekenen.

1.8 Krijg ik garantie op de product die ik bestel?

Het zal niet vaak voorkomen dat een product snel stuk gaat. Mocht het toch gebeuren dan kun je het product binnen 14 dagen terugsturen. En zullen wij zo snel mogelijk een oplossing bedenken of het geld terugstorten.

1.9 Kan ik mijn bestellingen retourneren?

Ja, het is mogelijk om je bestelling binnen 14 dagen na aankomst zonder een opgegeven reden te retourneren.

1.10 Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

Jouw persoonlijke gegevens zullen wij met zorgvuldigheid bewaren. Wij zullen je gegevens alleen gebruiken voor het in orde maken en verzenden van je bestelling. Wij zullen je gegevens niet doorgeven aan anderen.

2 Trouble shooting
2.1 Mijn E-sigaret werkt niet.

Is de vape opgeladen? Als hij na het opladen nog steeds niet werkt is het waarschijnlijk zo dat er iets in de vape niet verbonden zit met elkaar, dit kan de batterij met de clearomizer (tank) zijn maar ook de bovenzijde aan de clearomizer. Zijn deze twee onderdelen goed aan elkaar vastgedraaid en werkt de E-sigaret nog steeds niet? Dan zul je de coil moeten vervangen. Zodra dit ook niet werkt neem even contact met ons op.

2.2 Mijn vape lekt.

Zodra de vape lekt kan het zijn dat hij niet goed dichtzit. Is dit niet het geval dan zit waarschijnlijk de tank overvol  waardoor het er uitkomt.

2.3 Er komt liquid in mijn mond bij het vapen.

Getver niet goed! De reden hiervan is dat er teveel liquid in de coil komt waardoor het niet allemaal verdampt kan worden en derest om hoog wordt gezogen en zo in je mond komt. Dit kan komen doordat de coil er niet goed  ingedraaid zit, de wattage te laag is of de liquid die te dun is (veel pg). Als de coil oud is zul je hem moeten vervangen, dit kan ook een reden zijn dat er teveel liquid in de coil komt.

2.4 Mijn vape smaakt verbrand.

Zodra je vape verbrandt smaakt ligt het aan de coil het kan zijn dat de coil oud is of te lang droog is geweest dat hij bij het gebruik verbrandt is geraakt, Dan zul je de coil moeten vervangen. Een andere reden zou kunnen zijn dat het een coil is met kleine openingen en zodra er dan een liquid wordt gebruikt met een te hoog VG gehalte die vaak heel dik is dat het niet meer de coil inloopt, dan zul je een liquid moeten gebruiken met een hoger PG gehalte. De laatste reden kan zijn dat er speeksel in de vape is gekomen bij het vapen. Als je de vape even laat rusten zal hij weer normaal smaken, minder kwijlen dus!!

Neem contact op
* Verplichte velden
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen